<< Preview1 / 122 / 123 / 124 / 125 / 126 / 127 / 128 / 129 / 1210 / 1211 / 1212 / 12Další >> 
<< Preview1 / 122 / 123 / 124 / 125 / 126 / 127 / 128 / 129 / 1210 / 1211 / 1212 / 12Další >> 

Malá, rodinná firma, která poskytuje služby jiným firmám se před tak třemi roky ocitla na pokraji propasti. Stávající zakázky postupně vysychaly, nové se nedařilo získávat, protože všichni škudlili korunou a jejich práce není zrovna to, bez čeho byste přestali dýchat.  Majitel už nevěděl co má dělat, a tak dal na radu kohosi a objednal telefonickou kampaň. Telco slíbilo oslovit tisíce firem, získat nové zákazníky. Celá akce dopadla tehdy finančně velmi mírným plusem; někoho se získat podařilo, ale bylo to podstatně méně, než čekali.


O rok později se situace na trhu začala citelně lepšit. najednou už začaly fungovat i "klasické" nástroje oslovování zákazníků, tj. kávičky s vybranými kontakty, ale přišlo něco nečekaného. "Já tedy nevím, měl jsem vás za seriozní, ale po těch telefonátech, nevím". Říkal jeden, druhý, třetí potenciální zákazník. "Po pravdě řečeno, dost jste si u nás pohoršili". Holt aktivní telemarketing nemusí jen pomoci. Někdy naopak.