<< Preview1 / 162 / 163 / 164 / 165 / 166 / 167 / 168 / 169 / 1610 / 1611 / 1612 / 1613 / 1614 / 1615 / 1616 / 16Další >> 
<< Preview1 / 162 / 163 / 164 / 165 / 166 / 167 / 168 / 169 / 1610 / 1611 / 1612 / 1613 / 1614 / 1615 / 1616 / 16Další >> 
Představte si firmu, ve které pracuje patnáctičlenný marketingový - obchodní tým. Tento tým je relativně nový; začátkem loňského roku majitelé předchozí pro nespokojenost rozpustili a přijali nové lidi. Asi pět členů týmu, kteří přišli fakticky od konkurence, tvoří jeho jádro a jsou tvůrci zcela nové obchodní strategie. Ta se zatím, podle všeho, vyplácí, protože značka, kterou prodávají je více vidět, více v obchodech a když očistíme vlivy pandemie, jsou i prodeje více, než nadějné.
Problém je v tom, že ono pětičlenné "jádro" začíná mít stále větší spory se zbytkem týmu. Ostatní členové je obviňují z toho, že si hrají "vlastní hru", že s nimi nespolupracují, že je bez ohledu na formální role v týmu obcházejí a dávají jim úkoly, i když k tomu nejsou kompetentní. Vzniká tak nepříjemný konflikt, který majitelé s top managementem zatím dvakrát vyřešili "důraznou domluvou všem", nicméně tím nezmizel a je důvod se domnívat, že může začít ohrožovat dosavadní objektivní úspěchy.
Pokud byste byli v roli zodpovědných, co uděláte? Máte-li nápad, diskutujte v naší skupině na LinkedIn.
 
Hezký den.
goats 692660 640
 

Můj Twitter